L'home que es va enamorar de la tipografia

El 1990 vaig descobrir aquesta "cosa" que encara recordo amb nostàlgia. He tingut uns quants macs al llarg dels anys, però també li he fet el salt amb alguns pecés. De fet, el meu primer ordinador va ser un pc Hyundai amb dos floppys, cap al 1987: aleshores no havia sentit encara a parlar dels macs, ni d'Apple, ni de Steve Jobs. El 2010 vaig tornar al mac, gràcies siguin donades als déus de la informàtica. 


El 2005, l'any que Steve Jobs va fer el seu discurs a la universitat de Stanford, vaig estar a les portes de la mort, a la vora del riu Aqueront que ell ara ha travessat. Ara me n'adono que, al llarg dels anys, no només he treballat, escrit i disfrutat amb els seus ordinadors i invents, -com un petit iShuffle- sinó que les seves idees i la seva llegenda m'han acompanyat i inspirat en molts moments. 

M'hauria agradat tenir amb ell una llarga xerrada. Haurem d'esperar a una propera i improbable reencarnació. No se sap mai...

Share this:

 
Copyright © El blog de Joan Rovira. Designed by OddThemes